Sivut

sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Luukku 15 ja kt

Eli eli tässä tulis sitten luukku ja kt postaus :)

Olkaa hyvät.


Lucy: Hei vaan taas kaikille.
 

Lucy: *istahtaa* Elämäni on kyllä kovaa. Pääni irtosi taas eilen. Tuo ei osaa pitää minusta huolta.


Lucy: Mutta siirtykäämme toki siihen mitä tämän päivän luukusta löytyi ;)


Lucy: Kyllä. Sieltä löytyi tämä pikkuinen possu lelu. Tai jokin.


Lucy: Olin kyllä aika yllättynyt kun sain kuulla mitä Elli oli keksinyt antaa minulle kaikkien niiden väliin jääneiden luukkujen hyvittämiseksi :O
Minä: Ou mai gaad! Sää sanoit mun nimen ;_; *ilon kyyneleitä*
Lucy: ... *punastuminen*


Lucy: Sain oman lemmikin :) Söpö pikku koiranpentu.


Lucy: Siinä olikin sitten se. Lähden nyt lenkille tämän pikkuisen kanssa. Hei hei ;)


Ja sitten tarinan pariin! Muistin virkistykseksi:

Moi = puhumista
MOI/Moi! = huutamista
Moi = kuiskaus
Moi = ajattelua
*puhuu* = tekemistä
Fuwa: = kyseinen henkilö puhuu tai tekee tai ajattelee jotain


"Pimeydessä syntyvät ne jotka on luotu aiheuttamaan sekasortoa"


?: Minietre lotum.


?: *taikoo Lucyn voimanlähteen käteensä*


Fuwa: SEIS SIIHEN PAIKKAAN NILKKI!


?: No voi. *ilkikurisella äänellä* Pikku Fuwako se siinä?


Fuwa: Anna se takaisin. HETI!


?= En anna. Ellet anna minulle kuuluvaa takaisin. *ojentaa kätensä*


Fuwa: En ikinä!


?: Et taida jättää minulle vaihtoehtoja.


?: *loihtii toisen kätensä miekakseen*


Fuwa: *syöksyy pääkallon kanssa* Selvä ota se! Ja anna Lucyn voimanlähde minulle.


?: *pysähtyy* Oho. Sehän kävi helposti. Taidatkin muistaa mestarin ohjeet >;)


?: Noh, oli ilo jutella kanssasi pitkästä aikaa, mutta minun pitää mennä.


?: Hei hei pikku Fuwa. *loihtii itsensä pois*
Fuwa: LUCYN VOIMANLÄHDE!


Fuwa: EEEIIIIIIIII!!! Miksi mestari miksi?!?



Juu totah. Siittä tuliki sitten semmone :) Lucyn voimanlähde, mikä se onkaan ja minne neiti tuntematon vei sen? Ja kuka ihme on mestari? Sen saatte tietää kunhan tarina etenee ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti