Sivut

maanantai 2. joulukuuta 2013

2. luukku

Jeijj~ Sain tänään joulukalenterin :3 Äiti oli ostanu Minnie Mouse suklaakalenterin, ja se on söpö :3  Mutta liikkukaamme toki siihen kun Lucy availee kalentereita.

Laittakaahan musa soimaan jos siltä tuntuu :)



 Lucy: Okei, tuo selitti minulle vähän tätä joulukalenteri juttua, ja tajuan nyt toki vähän paremmin mistä tässä kaikessa on kyse.


Lucy: Mutta siirrytäänpä sitten toisen "luukun" (sukkahan tämä on ö_ö) avaamiseen.


 Lucy: Tuli muuten mieleen, että kävin tänään pikku tutkimus matkalla siinä pussissa minkä tuo toi mukanaan, kun tuli kaupoilta eilen. Ja sieltä löytyi laatikoita, joille en nää mitään järkevää selitystä, kynsitarroja ja-
Minä: HILJAAAH!! Se on salaisuus! Ei lahjoja saa paljastaa ;A;
Lucy: Pyh


 Lucy: Ah. Tämän päivän luukusta löytyi joku oudon värinen etana.
Minä: Ekkö sää tiiä Paavo Pesusienen kissaa?
Lucy: Mistä sinä nyt kissan tähän vetäsit? ö__ö


 Lucy: No joka tapauksessa, siinä oli siis minun joulukalenterin 2. luukun sisältö.


 Lucy: Ja seuraavaksi tuon SUKLAAKALENTERI!!! ... Uh... Anteeksi... Innostuin vähän liikaa.


Lucy: 1. luukku >n<
Minä: Se on tyhjä. 
 

Lucy: 2. luukku sitten.
Minä: Sekin on tyhjä.
Lucy: Pöh... No. En minä olisi muutenkaan mitään suklaata kaivannut. Siinä ei olu hyviä terveysvaikutteita.
Minä: *kuiskaa itsekseen* Tuotahan on helppo jekuttaa. Suklaat säästy helpolla :)



Kiitos ja kumarrus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti