Sivut

sunnuntai 1. joulukuuta 2013

1. luukku

Kaks postausta päivässä ei oo liikaa :3 Varsinkaan jos toinen niistä on rändöm postaus into postaus ja toinen on joulukalenteri luukku postaus.

Valitettavasti mulla ei oo vielä joulukalenteria ;A; Mutta kuhan sellanen hankitaan, avataan myös väliin jääneet luukut :)

Mutta sitten itse asiaan, eli Lucyn joulukalenteriin (jonka keksin kun Lucylle tekemäni huopatossu ei oikein onnistunut -w-)

VAROITUS! Kuvat ovat jostain syystä huono laatuisia!
(Eivät olleet vielä kun kameran näytöltä niitä katsoin)


Niistä aamuisista kuvista, ainut joka onnistui. (Kameralla on näköjään joku vika kun väittää että tarkka on ja hyvä kuva, muttei sitten olekkaan)


 Lucy: Tuo käski minun tulla tänne avaamaan jotain ihme joulukalenteria =_='
Minä: Hei! Älä toitittele >:c Ai niin juu täähän on sun eka joulu :D


 Minä: Ota nyt vaan tää ja kato mitä siellä on :3
Lucy: Hyvä on..


 Lucy: Oikeasti? Hiuspinni?


 Lucy: *sarkastisesti* Katsokaa kaikki, sieltä tuli hiuspinni.
Minä: No pöh ö^ö Älä nyt oo tollanen.
Lucy: Et edes anna minun laittaa hiuksiani itse. Etkä itsekään käytä näitä.


 Lucy: Noh, siirrytäämpä seuraavaan "löytöön" >;)


Lucy: KARKKIA!!! Eikun siis... o////////o *kröhöm* Herkkuja o////o


 Lucy: Ja näin on ensimmäinen "luukku" avattu. Hyvää joulun odotusta kaikille.
Minä: Oikein hyvää joulua :))
Lucy: *hiljaa jossain sivussa* Karkkia, karkkia, karkkiaaaaahhhh!!



Laatu tosiaan kusas... Anteeksi :c Tyhmä kamera. Mutta nyt on Lucy tosiaan avannut ensimmäisen luukkunsa :D
Hyvää joulun odotudta vielä kaikille~ ^_^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti