Sivut

sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Höpötystä ja napaa ympäröiviä karvoja

Voisiko parempaa otsikkoa ollakkaan? :D
  Mutta siis, keillä kaikilla ilmestyy navan ympärille karvoja? Mulla ainaki ilmestyy ja mun on vaa pakko aina sheivata ne :'D Ja ilman tätä tietoo kukaan teistä ei ois voinu elää.

Jaja olen päättänyt minkä nuken tilaan seuraavaks :3 Tilaan sen heti ku siihe on varaa (eli mieluite tietty joulun jälkee)

Pullip Classical Alice


Kävin tänää mummill ja papall penkoo vanhoi brazin vaatteita ja mukaan lähti vaan huivena ja laukkuja (ja yhet shortsit jokka ei mee kii), sillä paidat ei vaan yksin kertasesti mahtunut kiitos L obbarin. Housuista puhumattakaa.
Jonku ajan pääst Severiinus tulee meille ja käyää varmaa kävelees ja otan kuvii :3 Muddahh... Mua pelottaa. En pystyny syömää tänää pizzast ku vaa kaks slicee ja sitt tuli huono olo. En haluu mitää syömis häiriöö. ja muutenki tänää tehny mieli aikalailla pelkästää jotai raikasta :/

Aaaaaand I felt like putting some nice pictures here :3
 


 Essindeerus kauniina rippijuhlissaan :3



Mun mielest kaunis maisema. (Pulpit Rockin matkalta otettu kuva)
 

Ja nyt oikeesti auttakaa mua. Haluun muokata mun blogin ulkonäköö mutt ku en muista mite se onnistuu D::

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti